X
זהו אזור סגור לפרסומאים בלבד. על מנת להכנס יש להזין שם משתמש וסיסמה. במידה ואין בידיך את הפרטים הנ"ל, פנה אלינו לצורך זיהוי וקבלת שם משתמש וסיסמה: 03-924-8883
שם משתמש:
סיסמה:
הכנס לדף

מוצרי פרסום לבחירות 2013

 
 

על הכוח שיש למוצרי פרסום לבחירות

בפוליטיקה, ובמיוחד בזמן שלפני הבחירות, נושא הפרסום משחק תפקיד חשוב בעיצוב דעת הקהל. אין מפלגה שלא פונה לחברות פרסום, מתייעצת ובוחרת באמצעות יועצים סלוגן, לוגו ורעיונות יצירתיים לצורך בניית קמפיין. כאשר הכול מוכן, חברות הפרסום פונות לחברות המתמחות בהדפסת מוצרי פרסום וקידום מכירות, כדי להדפיס את הסלוגנים ואת הלוגואים על מגוון רחב של מוצרים, אשר אותם יוכלו לחלק לפעילים שלהם.

 

על מי משפיעים מוצרי פרסום לבחירות?


קמפיין הבחירות עשוי לעצב ולהשפיע על דעת הקהל. מחקרים פסיכולוגיים שונים מראים שמוצרי פרסום לבחירות עשויים לשנות את קבלת ההחלטות, בעיקר בקרב "הקולות הצפים" – אותם אנשים שאינם בטוחים עד לרגע האחרון מה הם יבחרו בקלפי בבחירות הקרובות. נדמה שאחוז הקולות הצפים בישראל הוא גדול יחסית, בכל מערכת בחירות שהיא, ולאו דווקא בזו של 2013. מוצרי פרסום לבחירות עוזרים למועמדים הפוליטיים לחדור לתודעתם של הבוחרים הפוטנציאליים, ואף להשפיע על בחירתם בקלפי

.
 
קופסת סוכריות עם תמונת המועמד                            בלוני דיול                    כובע עם לוגו המפלגה
 

אילו מוצרי פרסום קיימים?


לכל מפלגה יש את הדרך שלה להשפיע על קהל היעד שלה. פעיליה של כל מפלגה מחלקים את מוצרי הפרסום שלה, ואף משתמשים בהם בעצמם, וכך למעשה משמשים כ- "תעמולת בחירות מהלכת". 

 

בין המוצרים שבהם עובדים ופעילים נוהגים להתהדר ו/או לחלק לבוחרים פוטנציאליים ניתן למצוא:


•    סיכות דש בגדלים שונים– מגיעות במגוון צורות ואפשרויות. ניתן להדפיס עליהם תמונה כל דבר שישרת את מטרותיה של המפלגה.

•    שוקולדים עם הטבעה של שם המפלגה (על האריזה או/ו על גבי השוקולד עצמו)

•    בלוני דיול ובלונים מודפסים– גם בשוקולדים בסוכריות ניתן לעשות שימוש לקראת יום הבחירות ולחלק לכל דורש.

•    כיפות וכובעים– מוצרים אלה מגיעים במגוון צבעים וגדלים. ניתן להדפיס עליהם לוגו, סלוגן או תמונה של המועמד.

•    מצתים – מוצר שעל גביו מתנוסס הלוגו של המפלגה המיועד לחלוקה לכל מי שמעוניין.

•    מחזיקי מפתחות– למחזיקי המפתחות מצורף מעין מתקן שקוף, עם מקום לתמונה שאליו ניתן להכניס תמונה של המועמד, של הלוגו של המפלגה או של הסלוגן.

•    שרוולי עידוד– צורות של כפות ידיים/שרוולים גדולי ממדים המגיעים במגוון רחב של צבעים, אשר מותגו בהתאם לצורכי המפלגה. לאחר שמנפחים אותם, מקפלים אותם לשניים ונותנים להם מכות קלות, בדומה למחיאות כפיים. הם יוצרים רעש חזק ולכן מפנים אליהם תשומת לב רבה. הם מתאימים מאוד לכנסים ולאירועים של המפלגה.

•    ועוד
 

השפעות של מוצרי פרסום על הבחירות בפועל

 

מחקרים שונים מראים כי תוצאות ההצבעה מושפעות באופן ישיר מסוג התעמולה שאליה הם נחשפו הבוחרים, מהכמות ומהמאפיינים שלה. מוצרי פרסום עם סלוגנים חיוביים מחזקים את התדמית של המועמד ואף מדגישים את התכונות האיכותיות שלו.  מוצרים אלה מחזקים את תחושת האמון של קהל הבוחרים במועמד, ומגבירים את מידת ההיענות של הבוחרים.

 

את כל המוצרים שהזכרנו ובמיוחד מוצרי פרסום לבחירות נוספים, תוכלו למצוא בדף הגלריה של קרייזי בלון – מומחית בתחום מוצרי פרסום, בלונים וקידום מכירות.

 
 
 
 

מוצרי פרסום לבחירות 2013

לקבלת הצעה אטרקטיבית:

לתשומת לבכם, סך ההזמנה המינימאלית בחברה הינו- 1,000 ₪ + מע''מ ומעלה בלבד.

3. קבל הצעת מחיר

2. פרטי הזמנה

1. פרטים אישיים

*אני מאשר קבלת דוא"ל בעתיד מחברת קרייזי בלון